8 órás Irodai munka Debrecenben
Részletes adatok
Hirdetés jellege | ajánlat |
Állás, munkakör megnevezése | irodai asszisztens |
Munka jellege | Főállás teljes munkaidőben |
Megye | Hajdú-Bihar megye |
Település neve | Debrecen |
Utca | Selyem utca 5. |
E-mail cím | tgazkft@gmail.com |
Bővebb információ
Cégünk Hajdú-Bihar vármegyében, elsődlegesen Debrecen területén, évtizedek óta foglalkozik lakossági gázkazánok üzembe helyezésével, karbantartásával, szervizelésével, illetve üzemeltetünk egy gázkészülék alkatrészeket forgalmazó webáruházat.
Új kolléganőnket, kollégánkat keressük az alábbi feladatokra:
kapcsolattartás a cég ügyfeleivel (telefonon és emailben)
munkaszervezés
kapcsolattartás a szerződött partnerekkel
gyártó garanciális elszámolások ügyintézése (megrendelések kezelése, leltár nyomon követése, alkatrészek rendelése)
munkalapok elektronikus és hagyományos formában történő rögzítése
webáruház működtetéséhez kapcsolódó feladatok ellátása (csomagadminisztrációs feladatok, csomagok összeállítása)
Számlázás, banki ügyintézés (elektronikus formában)
Elvárások:
Számítógépes ismeretek (különösen Office programok)
Új programok gyors, pontos elsajátítása
Számlázási ismeretek
Az elvárásokat nem iskolai végzettség alapján támasztjuk a jelentkezők felé, sokkal inkább a spontán helyzetmegoldó képesség az elsődleges szempont.
Előny:
debreceni lakhely
ügyfélkommunikációs tapasztalat
angol nyelvtudás
műszaki érzék, robbantott ábra/műszaki rajz területen
Amit kínálunk:
Stabil múltú és hátterű cégünknél munkalehetőség
Bejelentett 8 órás munkaviszony
Kislétszámú családias légkörben
Jelentkezés emailben a tgazkft@gmail.com címen önéletrajzzal, fizetésigény megjelöléssel!
Egyéb kérdésre, hétköznap munkaidőben (8-16), a 70/323-4430 telefonszámon válaszolunk.
Hirdetés megosztása
Itt üzenhet a hirdetőnek
Be kell jelentkezni ezen hirdetés adatairól történő érdeklődéshez