Irodai, adminisztratív álláslehetőség

 

Részletes adatok

Hirdetés jellegekeresés
Állás, munkakör megnevezéseirodai, adminisztratív
Munka jellegeFőállás teljes munkaidőben
MegyeHajdú-Bihar megye
Település neveDebrecen
E-mail címtgazkft@gmail.com
Egyéb elérhetőség06703234430

Bővebb információ

Cégünk elsődlegesen Debrecenben és Hajdú-Bihar megye területén évtizedek óta foglalkozik lakossági gázkazánok üzembe helyezésével, karbantartásával, szervizelésével, illetve üzemeltetünk egy gázkészülék alkatrészeket forgalmazó webáruházat.
Új kollégánkat keressük az alábbi feladatokra:

 kapcsolattartás a cég ügyfeleivel (telefonon és emailben)
 munkaszervezés
 kapcsolattartás a szerződött partnerekkel
 gyártó garanciális elszámolások ügyintézése (megrendelések kezelése, leltár nyomon követése, alkatrészek rendelése)
 munkalapok elektronikus és hagyományos formában történő rögzítése
 webáruház működtetéséhez kapcsolódó feladatok ellátása (csomagadminisztrációs feladatok, csomagok összeállítása)
 Számlázás, banki ügyintézés (elektronikus formában)

Elvárások:
 Számítógépes ismeretek (különösen Office programok)
 Új programok gyors, pontos elsajátítása
 Számlázási ismeretek

Előny:
 debreceni lakhely
 ügyfélkommunikációs tapasztalat
 angol nyelvtudás
 műszaki érzék, robbantott ábra/műszaki rajz területen

Amit kínálunk:
 Stabil múltú és hátterű cégünknél munkalehetőség
 Bejelentett 8 órás munkaviszony
 Kislétszámú családias légkörben

Jelentkezés emailben tgazkft@gmail.com címen önéletrajzzal, fizetésigény megjelöléssel!
Egyéb kérdésre, hétköznap munkaidőben, a 70/323-4430 telefonszámon válaszolunk.