Irodai, adminisztratív álláslehetőség
Részletes adatok
Hirdetés jellege | keresés |
Állás, munkakör megnevezése | irodai, adminisztratív |
Munka jellege | Főállás teljes munkaidőben |
Megye | Hajdú-Bihar megye |
Település neve | Debrecen |
E-mail cím | tgazkft@gmail.com |
Egyéb elérhetőség | 06703234430 |
Bővebb információ
Cégünk elsődlegesen Debrecenben és Hajdú-Bihar megye területén évtizedek óta foglalkozik lakossági gázkazánok üzembe helyezésével, karbantartásával, szervizelésével, illetve üzemeltetünk egy gázkészülék alkatrészeket forgalmazó webáruházat.
Új kollégánkat keressük az alábbi feladatokra:
kapcsolattartás a cég ügyfeleivel (telefonon és emailben)
munkaszervezés
kapcsolattartás a szerződött partnerekkel
gyártó garanciális elszámolások ügyintézése (megrendelések kezelése, leltár nyomon követése, alkatrészek rendelése)
munkalapok elektronikus és hagyományos formában történő rögzítése
webáruház működtetéséhez kapcsolódó feladatok ellátása (csomagadminisztrációs feladatok, csomagok összeállítása)
Számlázás, banki ügyintézés (elektronikus formában)
Elvárások:
Számítógépes ismeretek (különösen Office programok)
Új programok gyors, pontos elsajátítása
Számlázási ismeretek
Előny:
debreceni lakhely
ügyfélkommunikációs tapasztalat
angol nyelvtudás
műszaki érzék, robbantott ábra/műszaki rajz területen
Amit kínálunk:
Stabil múltú és hátterű cégünknél munkalehetőség
Bejelentett 8 órás munkaviszony
Kislétszámú családias légkörben
Jelentkezés emailben tgazkft@gmail.com címen önéletrajzzal, fizetésigény megjelöléssel!
Egyéb kérdésre, hétköznap munkaidőben, a 70/323-4430 telefonszámon válaszolunk.
Hirdetés megosztása
Itt üzenhet a hirdetőnek
Be kell jelentkezni ezen hirdetés adatairól történő érdeklődéshez