Irodai asszisztens / IT support és helpdesk

 

Részletes adatok

Hirdetés jellegeajánlat
Állás, munkakör megnevezéseasszisztens / it support
Munka jellegeFőállás teljes munkaidőben
MegyeBudapest
Település neveBudapest V.kerület
E-mail címpbenedek@eeebid.com

Bővebb információ

Munkakör leírása, főbb feladatok:
– Irodai adminisztratív feladatok ellátása magyar és angol nyelven
– Saját fejlesztésű elektronikus beszerzés támogató rendszer működésének elsajátítása magyar és angol nyelven
-A rendszeren futó projektek magyar és angol nyelvű levelezésének követése
-Telefonos helpdesk és support az ügyfeleink részére magyar és angol nyelven
-Rendszer tesztelés és riportok készítése
-Együttműködés a társirodáinkkal

Elvárások:
– középszintű angol nyelvtudás – írásban és szóban
– Kiváló kommunikációs és logikai készség
– Az irodai adminisztrációval kapcsolatos precíz munkavégzés
– Kiváló probléma felismerés és megoldókészség
– Elemző gondolkodásmód
– Önálló munkavégzés egyénileg és csapatban.
– Stressz és monotonitás tűrés
– Cégfilozófiával való azonosulás
– Stabil informatikai tudás és felhasználói szintű ismeret (MS Office alapos ismerete, Word, Excel, Power Point, Paint, Outlook)
– Rugalmas, türelmes hozzáállás
– angol ÉS magyar nyelvű önéletrajzokat várunk az pbenedek@eeebid.com mail címre! Kizárólag email-es jelentkezéseket dolgozunk fel!

Előny:
– IT support / helpdesk területen megszerzett legalább 1 éves tapasztalat
– Irodai adminisztrációval és könyvelés előkészítéssel kapcsolatos tapasztalat
– egyéb nyelv – cseh / olasz / német – ismerete
– Linkedin + egyéb közösségi platformon account kezelése
– pályakezdők jelentkezését is szívesen várjuk

Mit kínálunk:
– belső oktatás
– bejelentett, 8 órás munkavégzés
– versenyképes fizetés
– barátságos munkakörnyezet
– munkavégzés helyszíne: Budapest, V. kerület

Kezdés ideje: 2023. február