Távmunkában végezhető ingatlanügyviteli ügyintézői pozíció
Részletes adatok
Hirdetés jellege | ajánlat |
Otthoni munka jellege | Otthoni munka |
Otthoni munka megnevezése | Ügyintézői pozíció |
Bővebb információ
Tapasztalattal rendelkező ügyintézőt keresünk ingatlanok bérbevételével, bérbeadásával kapcsolatos ügyviteli és adminisztratív feladatok ellátására. A munkavégzés teljes mértékben otthonról történik, így a pozíció ideális lehet mellékállást keresők számára is, akik rugalmas időbeosztásban kívánnak dolgozni.
Leendő munkatársunknek nem szükséges ingatlanok bérbevételével, bérbeadásával kapcsolatos feladatok ügyintézésében szerzett tapasztalatra.
Feladatok:
– Telefonon történő tájékoztatás ingatlan bérbevételével, bérbeadásával kapcsolatos szolgáltatásról
– Dokumentumkezelés, adatbevitel
– Megtekinthető ingatlanokkal kapcsolatos tájékoztatás telefonon és e-mailen keresztül
– Időpontok egyeztetése ingatlanok megtekintéséhez
– Kapcsolattartás meglévő és új ügyfelekkel
Elvárások:
– Ügyviteli feladatokban való gyakorlat
– Felhasználói szintű számítógépes ismeret
– Saját számítógép és stabil internetkapcsolat
– Számlaképesség
Előnyök:
– Korlátlan hívási lehetőséggel rendelkező telefonelőfizetéssel való rendelkezés előnyben.
Munkaidő:
– Hétköznap 8:00 – 18:00 óra között (nem folyamatos)
Munkadíj:
– Magas jutalékrendszer, mely közvetlenül a teljesítményhez igazodik.
Jelentkezés módja:
Amennyiben érdeklődik a lehetőség iránt, kérjük, jelezze szándékát az alábbi telefonszámon:
+36 70 273 1084
Miért érdemes csatlakozni?
Olyan munkakörnyezetet kínálunk, ahol a rugalmasság, az önállóság és a szakmai megbecsülés egyaránt fontos. Ha egy dinamikus, távmunkában működő csapat tagja szeretne lenni, várjuk jelentkezését!
Hirdetés megosztása
Itt üzenhet a hirdetőnek
Be kell jelentkezni ezen hirdetés adatairól történő érdeklődéshez